Σύνδεση ως Ιδιώτης
Σύνδεση ως Ιδιώτης
Σύνδεση ως Ιδιώτης
Επικοινωνία
supportebanking@piraeusbank.gr
e-mail Επικοινωνίας
+30 210 3288000
Τηλέφωνο Επικοινωνίας
Για όλες τις υπηρεσίες
: Δευτέρα - Παρασκευή 8:00 – 18:00
Για θέματα ασφάλειας
που χρήζουν άμεσης διαχείρισης, μπορείτε να επικοινωνείτε
24/7
.
Από σταθερό ή κινητό με χρέωση σύμφωνα με την τιμολογιακή πολιτική του τηλεπικοινωνιακού παρόχου σας.
Χρήσιμα Εργαλεία
Piraeus site
Υπολογιστής IBAN
Μισθοδοσία Payall
Μαζικές Πληρωμές e-PPS
Υπηρεσία Piraeus4All
Ελληνικά
English
ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ – ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΕΠΙΛΥΣΗ ΔΙΑΦΟΡΩΝ
Επιστροφή
Page Content
Ο Πελάτης μπορεί να υποβάλλει παράπονο σχετικά με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της Τράπεζας, στα ακόλουθα σημεία:
α. στο Κατάστημα/Μονάδα Συναλλαγής του προφορικώς ή εγγράφως, με επιστολή μέσω ταχυδρομικής ή ηλεκτρονικής αλληλογραφίας, με fax ή με ιδιόχειρη παράδοση.
β. Στο Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης της Τράπεζας (Cοntact Center) μέσω καταγεγραμμένης τηλεφωνικής επικοινωνίας στο +30 210 3288000
Στην περίπτωση που ο Πελάτης δε μείνει ικανοποιημένος από την απάντηση του Καταστήματος/Μονάδας Συναλλαγής, μπορεί να απευθυνθεί στη Μονάδα Εξυπηρέτησης Παραπόνων Πελατών, με έναν από τους ακόλουθους τρόπους:
α. μέσω ταχυδρομικής αλληλογραφίας απευθυνόμενης προς: Τράπεζα Πειραιώς, Διασφάλιση Ποιότητας Λειτουργίας Ομίλου, Εξυπηρέτηση Παραπόνων Πελατών, ταχυδρομική διεύθυνση Φειδιππίδου 26, 11527 Αθήνα
β. στην ιστοσελίδα της Τράπεζας (
www.piraeusbank.gr
) με την καταχώρηση του παραπόνου στην αντίστοιχη ηλεκτρονική φόρμα επικοινωνίας γ. μέσω fax στο 210 9294317
Η Τράπεζα συμμετέχει στο θεσμό του Μεσολαβητή Τραπεζικών και Επενδυτικών Υπηρεσιών. Σε περίπτωση που η διαφορά μεταξύ του Πελάτη και της Τράπεζας δεν καταστεί δυνατόν να διευθετηθεί μεταξύ τους, ο Πελάτης δύναται να απευθυνθεί για την εξωδικαστική διευθέτηση της διαφοράς στον παραπάνω φορέα (Μασσαλίας 1, 10680 Αθήνα, www.hobis.gr, τηλ.: 10 4 40, 210 3376700, fax: 210-3238821, e-mail: info@hobis.gr), ως φορέα Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ), ο οποίος βρίσκεται καταχωρημένος στο ειδικό Μητρώο που τηρείται στην ιστοσελίδα της Γενικής Διεύθυνσης Προστασίας Καταναλωτή και Εποπτείας Αγοράς. Σε περίπτωση που η διαφορά αφορά συμβατικές υποχρεώσεις δυνάμει ηλεκτρονικής σύμβασης παροχής υπηρεσιών, ο Πελάτης δύναται να υποβάλει το αίτημά του για την εξωδικαστική διευθέτηση της διαφοράς, μέσω της πλατφόρμας Ηλεκτρονικής Επίλυσης Διαφορών – ΗΕΔ στην ιστοσελίδα
https://webgate.ec.europa.eu/odr
Πώς μπορώ να βοηθήσω;
Virtual Assistant